Steeds dichterbij - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van nynkebijlsma - WaarBenJij.nu Steeds dichterbij - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van nynkebijlsma - WaarBenJij.nu

Steeds dichterbij

Door: nynke

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2015 | Nederland, De Knijpe

Wat begon als een droom begint nu steeds meer vorm te krijgen!
Ik had mij voorgenomen dat als ik zou slagen ik naar Australie zou gaan reizen voor een halfjaar. Zoals veel van jullie waarschijnlijk wel zullen weten is dat ik helaas op vijftien honderdsten gezakt ben. Gelukkig kreeg ik een hele mooie kans om volgend jaar een staatsexamen Engels te maken zodat ik alsnog kan slagen voor mijn HAVO diploma. En zeg nou zelf, waar leer je beter Engels dan in Australie?!

Maargoed, Ik wil naar Australie en dan?
Door heel internet te doorzoeken ben ik uiteindelijk in contact gekomen met een vrouw die vlakbij Melbourne op een boerderijtje met haar Nederlandse man woont. Ik zal daar de eerste 2.5 maanden blijven en voor kost en inwoning werken. Het werk zal bestaan uit het spelen met de veulen en puppys, buiten rijden met de paarden en zorgen dat het erf er netjes uit blijft zien. Als ik daar kom zal er ook nog een Duits meisje zijn. Nadat ik daar 2,5 maanden ben geweest wil ik verder trekken en wat meer van Australie zien. Waar ik dan precies beland weet ik nog niet en dat zal ik daar dus wel zien.

Vorige week heb ik mijn creditcard gekregen, mijn baantje opgezegd en mijn Internationale rijbewijs opgehaald. Dat zal wel wennen zijn dat links rijden haha.
Vandaag heb ik mijn paspoort opgehaald en mijn visum gekregen.
Nu alleen nog de tickets en de verzekering en dan kan mijn reis beginnen!

Gucci staat sinds gister bij zijn nieuwe paardenvrienden waar hij het komende halfjaar mee kan spelen. Hopelijk wordt hij dan wat verstandiger en groeit hij nog wat maar dat zien we dan wel weer.

Voor nu genoeg getypt, als er weer nieuws is horen jullie wel van mij.

Liefs,
Nynke

  • 12 Augustus 2015 - 17:29

    Esther Schoenmakers:

    Wat ontzettend leuk dat je dit gaat doen!
    Ik wens je heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld en vind het heel leuk om je te volgen! Doe je wel voorzichtig daar!?!?
    Enne ik zal Gucci een beetje in de gaten houden! ;-)
    Zie ik je nog een keer op de boerderij vòòr je vertrekt?

    Groetjes,

    Esther @ Vuego

  • 12 Augustus 2015 - 19:15

    Ursula Bax:

    Hoi Nynke,

    Wat een top idee! Reizen is het mooiste wat er is....(en paardrijden natuurlijk) ik blijf graag op de hoogte en wens je heel veel plezier, succes en bovenal genieten....Ik blijf graag op de hoogte van je avonturen.
    Wanneer je nog assistentie nodig hebt bij het boeken van het ticket hoor ik het graag.

    Go with the flow and enjoy!!!

    Groeten Ursula

  • 13 Augustus 2015 - 08:09

    Alise Dam:

    Lijkt me echt een super gave ervaring, heeeel veel plezier daar! Ik blijf je zeker volgen :)

    Xxx Alise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Knijpe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Snel berichtje :)

20 September 2015

Italië was leuk!

15 September 2015

De lange reis naar Oostenrijk.

14 September 2015

Nog maar een paar uurtjes!

29 Augustus 2015

Spannenddd!

Actief sinds 11 Aug. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 2777

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: