Nog maar een paar uurtjes! - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van nynkebijlsma - WaarBenJij.nu Nog maar een paar uurtjes! - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van nynkebijlsma - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar uurtjes!

Door: nynke

14 September 2015 | Nederland, De Knijpe

Hoi allemaal!
De wekker staat vannacht om 03.00 want om 04.00 rijden Japke, Alie, Starlight, Milo en ik naar Italie!
Wij zullen eerst naar Oostenrijk rijden (+- 800 km) en daar overnachten. Het grootste deel van de reis is dan gereden en blijft er voor de woensdag nog een 400 KM over.
Wij blijven dan van donderdag tot zondag in Italie op de Europese Kampioenschappen voor haflingers waar Japke met haar paard Starlight gaat rijden.
Zondag zullen wij weer terug rijden naar Oostenrijk en daar nog een paar dagen verblijven.
Woensdag 23 september komen wij weer terug in Nederland en zullen we waarschijnlijk laat weer thuis zijn.
Ik zal aankomende week proberen zo veel mogelijk te schrijven en foto's te plaatsen maar het hangt af hoeveel wifi er is.
Gelukkig schijnt het weer daar in ieder geval beter te zijn! :)
Jullie horen snel weer wat van mij.
Liefs,
Nynke