Spannenddd! - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van nynkebijlsma - WaarBenJij.nu Spannenddd! - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van nynkebijlsma - WaarBenJij.nu

Spannenddd!

Door: nynke

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2015 | Nederland, De Knijpe

Ja Ja! 25 september om 20.45 is het zover, dan vlieg ik met KLM richting Australië!
Om 17.25 (26 september) kom ik aan op Jakarta, vervolgens zal ik om 22.30 naar Melbourne vliegen en de aankomsttijd is dan 8.00. In totaal is het 27!! uren vliegen. Hoe ga ik die tijd volmaken?!?!
Op het moment ben ik vooral bezig met uitzoeken welke spullen ik wel en niet mee zal nemen aangezien ik met zo weinig mogelijk gewicht op reis wil natuurlijk.
Ook heb ik met diverse reisbureaus contact om voor de eerste 5 nachten een startpakket te regelen zodat ik niet in the middle of nowhere sta met mijn rugzakje zonder dat ik weet waar ik naartoe moet. Zij zullen mij dan de eerste dagen opvangen en helpen met een postadres, sofinummer en rekeningnummer wat verplicht is om te werken in Australië.
Helaas ga ik eerst niet naar de mevrouw waar ik contact mee had omdat dat alleen vrijwilligerswerk is en als ik wil reizen zal ik toch echt wat geld moeten verdienen. Anders kom ik wel heel snel terug :P
Nu het ticket geregeld is wordt het toch wel heel spannend!
Ik zal 15 september al vertrekken naar het Europese Haflinger Kampioenschap in Italië met Japke en haar paard SHTB Starlight om haar te groomen tijdens deze wedstrijd waar ik al heel veel zin in heb.
Wij zullen 23 september terug in Nederland komen en dan hoop ik dat ik voor die tijd alles geregeld heb zodat ik dan nog even iedereen gedag kan zeggen en uit kan rusten voordat de grote reis begint.
Zodra ik weer nieuws heb horen jullie weer van mij.
Liefs,
Nynke

  • 29 Augustus 2015 - 16:58

    Irma:

    Zo jou avontuur komt nu steeds dichterbij! Leuk dat we jou via deze manier kunnen volgen! Veel succes met je laatste voorbereidingen!

    Groetjes Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Knijpe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Snel berichtje :)

20 September 2015

Italië was leuk!

15 September 2015

De lange reis naar Oostenrijk.

14 September 2015

Nog maar een paar uurtjes!

29 Augustus 2015

Spannenddd!

Actief sinds 11 Aug. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 2783

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: